Join the OracleApps88 Telegram group @OracleApps88to get more information on Oracle EBS R12/Oracle Fusion applications.

If you are facing any issues while copying the Code/Script or any issues with Posts, Please send a mail to OracleApp88@Yahoo.com or message me at @apps88 or +91 905 957 4321 in telegram.

Saturday, November 9, 2013

To Get QUOTATION NUMBER, QUOTATION TYPE, SUPPLIER NAME, SUPPLIER SITE,SUPPLIER CONTACT,SHIP TO LOCATION,BILL TO LOCATION, BUYER, ITEM, ITEM DESCRIPTION,QUANTITY, PRICE, TOTAL AMOUNT



SELECT
PHA.SEGMENT1 "QUOTATION NUMBER",
PHA.QUOTATION_CLASS_CODE "QUOTATION TYPE",
ASS.VENDOR_NAME "SUPPLIER NAME",
ASSA.VENDOR_SITE_CODE "SUPPLIER SITE",
ASCA.FIRST_NAME||ASCA.MIDDLE_NAME||ASCA.LAST_NAME"SUPPLIER CONTACT",
HR1.LOCATION_CODE "SHIP TO LOC",
HR2.LOCATION_CODE "BILL TO LOC",
PPF.FULL_NAME "BUYER",
MSI.SEGMENT1 "ITEM",
MSI.DESCRIPTION "ITEM DESCRIPTION",
PLA.QUANTITY "QUANTITY",
PLA.UNIT_PRICE "PRICE",
PLA.QUANTITY*PLA.UNIT_PRICE "TOTAL AMOUNT"

FROM
PO_HEADERS_ALL PHA,
PO_LINES_ALL PLA,
PER_ALL_PEOPLE_F PPF,
AP_SUPPLIERS ASS,
AP_SUPPLIER_SITES_ALL ASSA,
AP_SUPPLIER_CONTACTS ASCA,
HR_LOCATIONS_ALL HR1,
HR_LOCATIONS_ALL HR2,
MTL_SYSTEM_ITEMS_B MSI

WHERE 1=1
AND PHA.PO_HEADER_ID = PLA.PO_HEADER_ID
AND PHA.AGENT_ID = PPF.PERSON_ID
AND ASS.VENDOR_ID = PHA.VENDOR_ID
AND ASSA.VENDOR_SITE_ID = PHA.VENDOR_SITE_ID
AND ASCA.VENDOR_CONTACT_ID = PHA.VENDOR_CONTACT_ID
AND ASCA.VENDOR_SITE_ID = PHA.VENDOR_SITE_ID
AND HR1.LOCATION_ID = PHA.SHIP_TO_LOCATION_ID
AND HR2.LOCATION_ID = PHA.BILL_TO_LOCATION_ID
AND MSI.INVENTORY_ITEM_ID = PLA.ITEM_ID

No comments:

Post a Comment

If you are facing any issues while copying the Code/Script or any issues with Posts, Please send a mail to OracleApp88@Yahoo.com or message me at @apps88 or +91 905 957 4321 in telegram.
Best Blogger TipsGet Flower Effect